Lycklig

Överlycklig! Eller, kanske fel ord men det känns skönt men också jobbigt längre in... Aja får glömma det nu det är ju helg och man kan inte alltid vara på topp!

- Jag har fått tillbaka min dator.
- Jag ska på tjejkväll hos Johanna ikväll mys :)
- Det är helg :D
- Som betyder inga läxor!
- Lediga nästa Fredag sen looov!
- Det är varmt och sommrigt ute!
- Jag har fått reda på att iPhone snart släpps och kommer därför att spara mina just nu 2100 kr för att ha råd med den :)

 

Väntan är över. Nu har Apple avslöjat vilket datum som iPhone släpps.
Den amerikanska mobiloperatören Cingular, som har ensamrätt på att sälja Iphone har bekräftat att telefonen kommer att nå butiksdiskarna den 11 juni, skriver News.com. Det är även startdatumet för Apples World Wide Developers Conference som pågår mellan 11 och 15 juni.
Jag har fått tillbaka min dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0