Mars

Shopping;

Tänkte planera min shopping den här månaden lite hihi :)

Paris Hilton - Just me 350kr ungefär
250 kr kvar då....
Nej! Jag kan inte köpa den parfymen nu, måste köpa annat som är sååå mycket viktigare t ex som de här ursnygga solglasögonen från H&M. 79kr st

79kr79kr79kr
Sist jag var inne och kollade efter de vita så var de slutsålt men jag har ett par svarta i samma modell så jag kan ju beställa dom när jag vet att jag inte ser för hemst ut i dom ;) och de andra är ju så läckra!

Sen har jag ju visat den här väskan från Wedins tidigare så jag får ta mig en tripp ner på stan på fredag oh kolla om den är lika snygg irl som på bild!
299kr

Aja nu måste jag dra mig ner och titta på tv. Kanske har glömt åh berätta att ja måste betala 80 spen i månaden SJÄLV för att ha fler än typ 1,2,4,6... här uppe så det blir nerevåningen för mig ikväll.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Liv

jag hade lätt valt solglasögon framför parfym :-) Snyggare :-P

2007-03-07 @ 15:23:23
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Evelina

Supersnygg väska :)

2007-03-08 @ 08:06:31
URL: http://eveliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0