Mitt liv just nu är verkligen botten

Idag har jag namnsdag :) även fast det inte märkts hittills....

Nej jag är inget sånt där bortskämt barn som får presenter och sånt, men jag får välja mat och så har jag fått ett kort av mormor som jag nyss ringe och tackade för.

Mat mat mat,
jorå nu ska jag välja något gott PIZZA! För det är väl inte kött i det om jag inte tar kebab usch, ni vill inte veta vad jag gjorde idag!

(För er som vill läs: Jo vi dessikerade lamm "kebab" hjärta och lungor idag...)

Skönt kommer det inte bli de närmsta timmarna i alla fall.. synd dä, för jag är övertrött och har ringar unger ögonen. Men tidigare i säng blir det inte i alla fall nejnej. Lost och OC är ju ett måste en onsdagskväll :) Och läxor jag ska göra är en redovisning som jag ska ha "föredrag" om imorgon och so, biologi, spanska och matte.... Suck!

Aja får se framåt, snart helg. Då det inte händer någonting i mitt roliga liv...

Camie

Kommentarer
Postat av: pouh

de är inget oc idag. de va sista förra veckan.

2007-03-07 @ 21:39:16
Postat av: Camilla

Pouh - Är det inte bara ett uppehåll den här veckan :O ? Är allt slut nu menar du.

2007-03-07 @ 21:59:25
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: Lisa

Grattis på namnsdagen i efterskott;)

2007-03-08 @ 09:13:14
Postat av: pouh

de är uppehåll den här veckan och nästa. sen kommer det börja söndagen den 18/3 kl 19:05.

2007-03-08 @ 20:46:13
Postat av: Camilla

Lisa - Tack :)
Pouh - Ah jusste tack så mycket! :)

2007-03-08 @ 22:08:07
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0