Slutet ?

Vet inte om jag kommer fortsätta blogga här på blogg.se nu när jag fått upp ögonen för tjejsajten.se som rar och izza redan flyttat till. Inget är säkert än. Det vill säga att jag kommer bestämma mig när jag får tillbaka min efterlängtade (?) dator.

Så otroligt skönt med sommar nu (så gott som sommar i alla fall).

Idag har jag för första gången cyklat till busshållplatsen, skönt, men imorse var den frostig på sadeln (men gud heter det så) och vid handtagen ajsh!

Skolan, inte så jobbig idag, och imorgon så är det ju fredag vilket innebär helg och bara en till vecka innan påsklovet (lediga på fredagen).

Nej nu ska jag göra ngt åt mitt slav at glömma spanskan i skolan xD (!) Haha, jo jag glömde den men i alla fall känns inte så stressigt, just nu! M.m. In i duschan eller kanske badet med tanke på mina ben, och sen medium 21.00 tv.4

Lycka till /Camilla


Kommentarer
Postat av: linda

nej gud, jag tycker verkligen inte du ska sluta skriva här!

2007-03-29 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0