Smile to the world

Nu ska jag inte vara så neggativ längre. För det är ju inte kul åh läsa om hallå?! ;)

Idag har det i alla fall varit en bra dag :) .......Och dålig eftersom jag var ända tjejen i klassen, typ.
Vi hade idrott tillsammans med en musikklass vilket var roligt eftersom det går väldigt mycke tjejer där och ja lärde "känna" några som jag inte sett på skolan förut :)
Efter det hade vi bild och jag fick MVG på en täckning :D Yeey, jag ska nog fortsätta koncentrera mig så bra. Kanske blir det ett MVG som slutbetyg i bild :)

Sen vill jag inte ens tänka på de otroligt barnsliga hockeykillarna som går  i 7:an xD Gad, dom skämde ut sig en gång för alla. Tro mig ;)

På Spanskan var vi, vänta nu.... 6 elver! Haha jo det är sant och jag förstod för en gångs skull :)
Mattediagnosen gick också bra, gjorde bara ett litet slarvfel, det stod tydilgen att man skulle avrunda talet men det missade ju jag som vanligt haha.
Ikväll blir det medium och plugg till biologiprovet som vi har imorgon. Känns faktiskt bra!

Men jag undrar hur Felicia mår :/ hon svarar inte på mina sms eller när jag ringer men hon kanske har slut på pengar, krya på dig älskling!<3

ha det bäst! Kärlek


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, det är alltid kul att få MVG :)

2007-03-09 @ 08:15:31
URL: http://eveliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0