Wedins - inte bara skor

99kr
Solglasögon 99kr och väskan 199kr billigt billigt och snyggt snyggt!

Idag som många andra hat - måndagar skulle jag bara vilja komma hem med första bästa buss som bara kommer när jag kommer!

Först missade jag bussen från skolan ner till stan och när jag gått i kylan hela vägen typ på 20 minuter med 2 klumpiga väskor får jag sitta och vänta på bussen i 20 min. Och nu när jag är hemma så måste jag plugga till fysikprovet tills imorgon och imorgon så måste jag plugga till biologiprovet på fredag lixom so provet på fredag. Hatar verkligen läxor och prov!

Sådär ja då var det sagt. Tröst shopping blir det mycket av den här 299kr
månaden och tidningarna kommer inte få ligga kvar i affärerna! Har redan köpt 2 st nu i Mars.

(Men nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv för det finns så många som har det värre! Väääääldigt många.)






Min nya väska kanske? ------------------------->





Hur blir dina närmsta 5 dagar då :) ?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Väskan är jättesnygg och jag tycker absolut att du ska köpa den :)

2007-03-05 @ 17:27:02
Postat av: Camilla

Jennifer - Kul! Jag ska nog göra det när jag får mina pengar som jag skulle ha fått för 6 dagar sen ;)

2007-03-06 @ 16:33:32
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0