Dagens tråkiga

image380Väldigt "vanlig" klädsel idag...
Linne - ginatricot
hood - typ BikBok
Jeans - ginatricot
Skor - Wedins (ej på bild men de grönvita).

Skola idag igen, och fysikprovet gick faktiskt :)
16 dagar kvar till skolavslutningen nu, varav lärarna bara kan plåga oss med läxor i  8 dagar. Bara 8 vanliga skoldagar :D

Nej usch
nu börjar jag tänka på mina betyg, som inte är så bra, visserligen hade jag inga ig:n i höstas men nu känns det inte bra!? Matten går bra på lektionerna, jag och en tjej ligger låångt före de andra (endel andra iafl) och sen när vi får provet så är det typ 2 månader sen vi gjorde de och jag bara whaaat ig?

Ikväll äre House höhö tyk att snubben är så skön, House alltså ;)

Bjuder på två pics!










jag vet vem som måste putsa spegel - Haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

fin du är!

2007-05-23 @ 16:37:16
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Camilla

Maria - Tack :)

2007-05-23 @ 18:52:20
URL: http://camieofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0