My day

Jag berättar inte allt här nejnej, och jag hoppas att ni förstår det...

Var i alla fall på stan idag med J hon köpte en svart snygg tee och jag köpte en tee med tryck från GT. Den med Audrey Hepburn. Snygg enligt mig :) Sen när jag skulle av bussen gick jag av vid busshållplatsen närmast mig, men nehe! Då är min cykel snodd. Smsar pappa de och han ringer och frågar om jag verkligen ställde den där imorse och jag bara, eh, nej xD

Smart jag vet. Anledningen till varför jag cyklade till en annan var för att jag postade min pren. lapp till Cosmopolitan. Och nu ska tydligen hon som inte är chefredaktör där fortsätta att vara de? Vfr byter alla tidningar chefredaktörer för, först veckorevyn, sen glamour och nu cosmo...



Ikväll äre Lost (har sett det avsnittet men aja) som gäller, mitt muntliga ja hur gick det haha, äh skit samma... Just nu pallar jag inte skolan och det är ju ändå bara en och en halv dag kvar till i den "vanliga skolan" sen äre städning, helg, fotbollstunering, klassens dag, lediga på onsdagen och så var det ngt mer, jo jusste sommarshowen

HAHA förra året slår ingen då det var två (NAKNA) killar som dansade med en ballong framför ja ni vet.*0 och en utav dem är ju typ såååååå jävla lik Chad Michael Murray ;)

Okej nu ska jag sluta "fantisera".... ^^,

Ett halvår sen nyår... Snart är man väl 30 också...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

svar. aa den e klar, Kvasten heter den tror jag. ja åkte den, den va lite seg men skojj ;)

2007-05-31 @ 08:19:27
URL: http://eyeshadowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0