Sugen på nytt

Är sugen på en uppfräschning av den här bloggen, eller en ny blogg! Självklart kommer jag skriva om ungefär samma saker men mer allt i ett om ni förstår?

just nu har jag ju både den här och MKA bloggen. Men vad tycker ni?

Nya fräscha kategorier (lite mer planerade) Ny design, mer fina bilder, och framförallt mindre krångel för mig. Har alltid varit med just den här bloggen så det skulle vara ortoligt bra. Ny ork skulle behövas också;

Anledningen till varför jag inte gjort det här än är för att jag inte vet vad den ska heta, camieofcourse.blogg.se heter den ju nu, men vad ska den nya heta? FÖRSLAG!

+ att man måste mata in sin msn adress och då måste jag ju fixa en ny msn...

Och sist men knappast sist, designen.... Har ju försökt få in samma photo-pogram som jag hade innan men det går nite utan cd-skivan som är borta! Damit!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0