Mars 3 - Paris Fashion Week Fall/Winter 2007 - Giambattista Valli

Mary-Kate lånar Ashleys huvudbodnad och rotar fram sin gamla väska och klär ut sig, lite i förväg till påsk-kärring. En väldigt svart sådan. Ash kollar på mumintrollen och faller för lilla mys frisyr. Också väldigt svart klädsel. MK är bara diss enligt mig den här gången men Ashley är så söt i annsiktet så hon blir allt en hiss (Hennes skinnjacka skulle jag ju inte tacka nej till heller!)

Vad har hänt egentligen? Bara jag som inte gillar det?

4

3

2

1

The gosht is here to stay?

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

håller med...till att börja med har dom ju typ bytt hårfärg med varandra... Och sen att mk ska försöka klä ut sig till tält varje gång hon går på röda mattan, aa... asså jag fattar nada.

Postat av: sara

vissa delar gillar jag, andra mindre. jag tycker att det är lite coolt att de är så annorlunda o deras stil... men mk väska? varför den jäämt? men annars gillar jag att de är lite mysitksa....

2007-03-05 @ 19:36:10
URL: http://piruett.blogg.se
Postat av: Camilla

Fröken Främling - Bytt hårfärg?

Sara - Ja endel saker är jättefina men dom skulle kunna matchat annorlunda. Och MK's väska kan gärna slängas!

2007-03-06 @ 17:47:47
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: madeljene

Jag gillar Ashleys stil. Men som jag har tjatat på hela tiden, att de ska skaffa kläder i en annan färg än svart. Det är tröttsamt

2007-03-08 @ 19:38:56
URL: http://madeljene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är coolt.. fler borde våga sticka ut lite granna!

2007-03-11 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback