Inlägg av Ash!

Vad inne på mka's officiella sajt och kollade, och vår självaste ashley hade skrivit!

Hey!

It’s Ashley. I’m just checking in for a sec to say hello. Did you have a good holiday (all of you who celebrated Thanksgiving in the U.S., that is)? Since some of you have been asking — Mary-Kate and I had a great break. We spent Thanksgiving with our family and really enjoyed seeing our brother, Trent, and sister, Lizzie. Because we all have such hectic schedules, it’s really difficult for us to get together all at once. So the holidays are really special. We cooked turkey, sweet potatoes, and mashed potatoes with cauliflower. Yum…Then Mary-Kate and I were off to New York for our Today Show appearance. (See tomorrow’s blog for more behind-the-scenes info on that day…)

What did you guys have to eat? Any cool recipes to pass along? Any cool holiday stories? Do tell…

xoxo,

Ashley

Vet att vi har yngre läsare så jag ska försöka översätta så bra jag kan (är inte så bra på englska :/)

Hej!
Det är Ashley. Jag har just loggat in för att kolla och säga hej. Har du haft en bra semester ( är det några som har firat thanksgivningen i U.S.A?) det är många som frågat - Mary-Kate och jag har haft en bra semester/paus. Vi har spenderat våran tid till att fira Thanksgivniningen med våran familj och det var riktigt roligt att träffa våran bror, Trent, och våran syster, Lizzie. eftersom vi har haft det så hektiskt på senaste, det är väldigt ovanligt att vi får vara tillsammans alla på samma gång. Så semestrarna är väldigt speciella. Vi åt kokad kyckling, sötpotatis och potatismos med ?. Mums... När jag och Mary-Kate var i New York för våran Today Show appearance.  (Se morgondagens blogg för att se mer info om den här dagen) Vad har ni haft att äta? Nårga coola recept att dela med sig av? Någon cool semester-berättelser? Säg i så fall...
xoxo,?
Ashley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback