Lite önskemål

image418

Nu ska jag inte klaga utan bara säga vad jag skulle vilja ha mer utav er. Jag ser ju besökarantalet här varge dag men bara 1-3 styckna kommenterar om inte färre, sååå mitt önskemål är att just du som läser det här nu kanske skulle kunna lämna lite mer spår efter dig än just besökarsiffran, för att få igång den här Mary-Kate och Ashley bloggen. Självklart vill jag inte att ni ska känna er pressade att kommentera om ni verkligen inte vill men jag skulle bli väldigt glad om ni kanske skulle lämna lite mer spår efter er :)

- Ge gärna förslag på hur bloggen kan bli bättre!

Nu till en liten beskrivning utav bilden;
Som ni säkert har sett så har jag visat bilder sen den 12 April förut och då skrivit om när Ashley var vid sitt kontor, och när MK och Ash lämnade Maxfields så här kommer en bild på Ash när hon shoppar i Maxfields den 12:e :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag tycker ni är lite snåla på att kommentera i dn här jättefina bloggen!

2007-04-14 @ 16:29:46
Postat av: Anonym

Ja eller hur idag har hon haft 8 besökare och hur många kommenterar även fast hon skriver att hon gärna skulle vilja ha fler kommentarer det är ju ändå till oss som hon har den här bloggen och inte för att man ska gå in kolla på nya bilder inte lämna något om sin egna blogg som man sen klistrar in de nya bilderna på MKA och vill ha massvis kommentarer! Nu ska jag inte säga att jag är så mycket bättre men jag tar ju iafl inte bara bilderna och klistrar in dom i min egna blogg... /M.V.H. Malin

2007-04-14 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

OK snygg sida!
Gillar dem nya färgerna.

2007-04-15 @ 11:30:02
Postat av: sara

fin bild på henne!

jag tycer att sidorna på bloggen ser ut som snöflingor vilket ser vintigt ut.. annrs är den fin!

Postat av: Camilla

Emma - Hehe tack ;)
Anynom - Ojoj vet inte vad jag ska säga?!
Anonym - Tack, siler och guld funkar alltid :)
Sara - Ja och visst är skorna helt underbara! Lite vintrigt kanske men jag orkar nog inte ändra igen...

2007-04-16 @ 15:57:08
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: johanna

snyggt! :D.

2007-04-18 @ 17:13:24
URL: http://po0sh.blogg.se
Postat av: johanna

snyggt! :D.

2007-04-18 @ 17:13:27
URL: http://po0sh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback