MK

Den här veckan har verkligen uppdaterats dag efter dag med nya bilder på tvillingarna vilket är väldigt kul men jobbigt att hålla uppe ett sånt tempo, vill bara att ni ska veta att varje inlägg tar minst 5 min om det är 3-4 bilder med! Självklart varierar det beroende vad man vill veta och fixa... Men det är därför jag gör er väldigt nyfikna med de här miniatyrbilderna då och då ;)

Nu tänker ni säkert att jag har en väldigt långsam dator men så är det inte, endel fix och trix görs som sagt ;)

image768


Nej nu ska jag sluta skylla ifrån mig, måste ju sova också haha, ses imorgon, eller idag blir det förresten... kram

Kommentarer
Postat av: Emma

BÄSTA MKA bloggen, förstår att det måste ta mycket tid! :)

2007-08-06 @ 01:36:36
Postat av: zandra

Emma- Japp, äslka när mk le, så söt då

2007-08-06 @ 02:59:54
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Jag också!! Hon glänser ikapp med mary kate nuförtiden.. Båda är ju sjukt snygga!! Hoppas du får en skön dag babe=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback