Together - Fler bilder kommer!

Ja som sagt kanske ni fattat att jag är lite av en nattuggla men fler bilder kommer när jag vaknat, och om de dröjer till kvällen så lugna jag har ANTAGLIGEN varit vaken sen 11, haha ;)

image726
Unbelievable att MK kan gå i de här skorna! Okej, det kanske inte är så jääääte svårt när man övat på andra skor med spännen men shit mina fötter skulle nog spänna hela dagen efteråt!
image727
Gillar att se dem tsm igen :)
image728
Nice!
image729
Hennes älskade Prada-Väska följer självklart med, samt ringar...
image730

Svart och vitt klär dem när de shoppar på bland annat Maxfields i BH i söndags eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Nina

De är så snygga!

Postat av: Kathrine

Dom är så sjukt jävla snygga!

2007-08-03 @ 13:38:59
URL: http://kathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback