Dvd släppt - Farce of the Penguins

Så söta! ja jag gillar verkligen ALLT på dom, förrutom att MK's hårutväxt är väldigt ful, men jag ska inte säga något hehe.. (har en likadan) Mina favoritbilder är de här tre, när de skrattar och står med Bob Saget som spelade deras pappa i huset fullt, eller Michelles pappa.

Blir så glad att se dem ha kul, för visst ser det ut så :) ?

1311
Röda läppar, röd klänning och röda naglar. I like it :)
85
Ash's skinnjacka är så snygg, har letat länge efter en nu, någon som vet en till ganska bra pris tait och svart, eller brun?
3
Något jag gillar som var ett tag sen var lite mer trimmade ögonbryn, förut har de varit "inne" med stora buskar över ögonen men nu kanske min "inte gilla period" är över :) ??

Resten av bilderna! :)



ha en bra dag! snart helg och 3 veckor från skolan för mig :) men först 5 läxor tills imorgon!

Kram c


Kommentarer
Postat av: Emmi.L

Lite kul att de har "återförenats" med sin "pappa" haha :D

2007-02-03 @ 22:37:54
Postat av: Camilla

Haha jo så kan man säga ja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback