Helt Galet!

Helt Galet!

Vart helt paff när jag såg det här! Har nog aldrig gått så "bra" för mig! Kulkul!! :D Även fast ingen kommenterar så är det ju kul att så många hittar sidan! :) Hoppas ni tycker om den också?
Nu har det inte varit särskillt mycket, men jag tycker mest att det är skönt för MKA att komma från alla papparazzi.




påväg uppåt igenJag har visat förut att det gick uppåt igen men det här är ju ingenting mot dagens! :)

Har ni några förslag på hur jag ska göra bloggen ännu bättre?

Ha det bäst! Kram C

Kommentarer
Postat av: Elin

För det är du värd! Helt klart bästa bloggen om MKA.

2007-02-25 @ 22:28:20
Postat av: Emelie

Bra :) Men den röda visar bara hur många gånger bloggen visats, t ex om du själv kollat eller om någon gått ut och in på kommentarer flera gånger :) men ändå, grattis!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback