I'm back, brown and fat

hmmm, haha jao efter många goda måltider i thailand och all flygplansmat det senaste dygnet så har jag nog gått upp ett kg.. hehe :$

Men det jag skulle vilja göra då är att donera lite fett till mk, det är så synd om henne! se bara hennes ben, så smala :| (likaså ash's)

Lite bilder några nya andra lite äldre men nu har det inte publicerats något i den här bloggen på så länge!

Mk söt tillsammans med sin lilla väska :)


3/1 -Mka, Ash och max landar med ett privatflygplan i L.A 

men rökningen är inget jag gillar!

klia sig i rumpan går ju också bra ;)


...but...

soo skinny :(

Kommentarer
Postat av: ;

vet, så synd att de båda ska vara så smala

Postat av: madde;

Jag skulle vilja donera lite mat till dem, som typ en McDonalds meny eller så. Så synd att de måste vara så smala

2007-01-10 @ 16:35:57
URL: http://madeljene.blogg.se/
Postat av: Anonym

läste i tidningen idag om en topmodell (minns ej namnet) som dött av anorexi, så jag hoppas att hennes pojke också inser att hon är för smal :(

2007-01-10 @ 17:11:33
Postat av: Hanna

ååh du är tillbaka! weii :D

2007-01-11 @ 17:57:46
URL: http://fashionchica.blogg.se
Postat av: Anonym

Men orka bry sig om hur deras kroppar ser ut. :/ visst dem är smala, men fan..vad gör det?

2007-01-13 @ 17:30:24
Postat av: Emma

Kanske för att vi har hjärta, man ser ju att hon inte ser ut att må bra :/, (och palla vara anonym hela tide när man klagar!)

2007-01-14 @ 12:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback