Nya bilder på när MK ger en date till Ash med Robert Redford

Mary-Kate var så ledsen för Ashley. Inte ens två nya hundar kunnde hjälpa henne att komma över "breakupen" med Greg. MK undrade hur hon skulle kunna vara till hjälp, sen fick hon det. Det är gammalt men sant, att komma över någon, är att hitta någon annan. Men vem skulle vara bra för Ashley? Vad är Ashley's typ?



United Airlines första klass område. På väg mot ett rökrum. inte gillande från min sida :/


Ash med vårens heta skarf, och mk med pälsen.
Två väskor har ash i vardera hand en blå och en svart, snygga. Men hur hade MK tänkt sig? Pälsjacka och, och pälsväska? hmm, det där blev lite för mycket. Men kul att hon vågar experementera som vanligt :)

Jeans jeans jeans, jag frågade för ett tag sen när dom skulle börja andvända något mer än leggings/thaits, MK har fortfarande inte släppt "strumpbyxor" men Ashley har på sig ett par grymt snygga jeans :)

3

Min favoritbild, älskar deras solglasögon. Speciellt Ash's. MK gör som en annan gång, (titta nedanför det här inlägget) hon kombinerar pälsjacka med rutig skjorta under. Jag tycker inte om det nu, men man kan ju alltid ändra sig.
Aja mitt betyg för outfiten blir inte fult men inte jättesnyggt heller, en 3-4

Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback