Västra Hollywood 24 jan.

Ash lämnar maxville med kompis den 24 januari 2007




samma dag ses hon i västra hollywood ofcourse när hon shoppar




Jag har inte helt fått det om bakfoten att papparazzi ligger och fotar i buskar titta bara på den här bilden. Buskar sa jag va?!

7

Hennes stil är sig lik, svart svart svart. Väskan är as snygg men sen kommer ett par jätte klumpiga skor på fossingarna! Värre än MK's höga skor enligt mig själv. Frisyren är väl lätt och göra och visst är hon söt i de men jag tycker ändå mest om utsläppt. Skinnjacka är något jag vill satsa på i vår, och i sommar kanske haha, snyggt snyggt! Och på med sjalen, en riktig het accesoar nu till våren!

kram c

Kommentarer
Postat av: n

har aldrig tyckt om vad se haft på sig, men det här såh iaf liite normalt ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback