MKA

Här kommer (små)bilder på Ashley och Mary-Kate. Alla är tagna den 16 juni. Får se om jag fixar större bilder sen :)


image587

Update;
Lägger in bilderna i större format nu :)


Ash: OPps! Här har vi någon som inte tar några risker haha ;) Gillar hennes solglasögon :)



MK: Äntligen! Eller ska jag skriva de(?) jag har i alla fall längtat efter att hon ska skippa mittbenan och ha som hon hade förr, så nu blir jag glad :) Hennes röda rayban är ju helfräna! Älskar hur hennes hår är uppsatt, la in en bild där man ser Max tatuering och MK halvligger i bilen med en sedel i viftandes haha, klockrent ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen bryr sig

2007-06-18 @ 22:02:48
Postat av: zandra

jo det gör ja för att de är bäst
ps.bra blogg.
ds

2007-06-23 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback