MSN NEWS:

image1215


Som Starlounge tidigare rapporterat var det Heath Ledgers massös som hittade honom livlös i sin säng i sitt hem i New York under tisdagen lokal tid. Men innan hon ringde larmnumret 911 slog hon i panik numret till tvillingstjärnan Mary-Kate Olsen.

När Heath inte hade vaknat i tid för sin inbokade massage gick massösen Diane Lee-Wolozin in i sovrummet och hittade Heath i sängen. Efter att ha försökt väcka honom utan framgång tog hon skräckslaget upp Heaths mobil och använde snabbuppringningen till "Huset fullt"-stjärnan.

- Heath är medvetslös. Jag vet inte vad jag ska göra, ska hon ha sagt enligt New York Post.

- Jag skickar dit min säkerhetspersonal, svarade Mary-Kate.

Efter att återigen försökt få liv i skådespelaren ringde massösen tillbaka till tvillingstjärnan.

- Jag tror att han kan vara död. Jag ringer 911!

Mary-Kate ska ha hälsat att hon redan skickat dit folk. Klockan 15:26 ringde massösen efter sjukvårdare, som anlände klockan 15:33 samtidigt som Mary-Kates säkerhetspersonal. Klockan 15:36 förklarades Heath död efter misslyckade återupplivningsförsök.

Tidigare har det rapporterats om att modellen Gemma Ward var den som Heath dejtade strax innan hans tragiska bortgång. Men de senaste rapporterarna säger att även Mary-Kate var mer än Heaths vän.

De två träffades sommaren 2006 när skådespelaren bodde på Chateau Marmont i Hollywood.

- Mary-Kate fick honom att skratta mycket, berättade ett ögonvittne då.

Men även den senaste tiden sägs de två ha träffats på ett mer än vänskapligt plan.

- Mary-Kate och Heath dejtade då och då under de tre sista månaderna innan hans död. De träffades, men ingen av dem var speciellt intresserade att ha ett seriöst förhållande, säger en källa till People.

- De hade ett band som var baserat på festande - de gillade att gå till samma ställen i New York, vid samma tid och så vidare. De hade samma känsla för festande, säger källan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback